Avatar billede f-andersen Nybegynder
16. maj 2008 - 15:14 Der er 1 løsning

Installering af .NET 2.0 CF på HTC telefon

Hej,

Jeg er igang med at teste nogle programmer på min HTC Touch Cruise telefon. (http://www.htc.com/www/product.aspx?id=794).

Dog får jeg en fejlmeddelelse om at .NET Framework 2.0 ikke er installeret.

"Programmet kunne ikke indlæse nogle nødvendige komponenter. Hvis .NET Compact Framework er installeret på et lagerkort, skal du sikre dig, at kortet sidder korrekt og derefter starte programmet igen. Hvis der stadig er problemer, bør du installere .NET COmpact Framework igen. Supportoplysninger: -2147483643 (800000005)."

Jeg har forsøgt at downloade .NET Framework compact, og forsøgt at kopiere .CAB filen over på telefonen for derefter at eksekvere den fra telefonen. Dog mislykkedes handlingen når jeg forsøger at eksekvere den fra telefonen.

Er der nogen der har et bud på hvilken CPU der sidder i en HTC Touch Cruise, således jeg får den korrekte .NET Framework installeret? Hvis der er nogen der præcist ved hvilken .NET jeg skal installere for skidtet virker, er det super :)

/f-andersen
Avatar billede f-andersen Nybegynder
19. maj 2008 - 12:49 #1
Jeg hentede .NET Framework Compact 3.5 som indeholder 2.0 og 1.0.
Dette lader til at afhjulpet problemet.