Avatar billede Slettet bruger
16. maj 2008 - 09:26 Der er 3 kommentarer

Klik billed op i stort

hej har lavet en side ligene denne opbygningsmessigt, http://www.galleriartsoto.com/kunstnere/billedkunster/jacob_rantzau/jacob_rantzau_biografi.asp men vil gerne have sådan at man kan klikke på det store billed, og så åbnes der et helt nyt html dokument, hvor jeg skal ha mulighed for at skrive noget info om billedet, håber i forstår hvad jeg mener.
Avatar billede piyang Nybegynder
16. maj 2008 - 09:38 #1
Hej - I Frontpage tror jeg ikke , der er anden mulighed end at lave en ekstra side, hvor du skriver info, og sæt link på til denne side fra billedet. mvh Piyang
16. maj 2008 - 09:56 #2
På ovennævnte side er det lavet ved hjælp af et Javascript. Du kan lave et tilsvarende script og indsætte i din html-kode i Frontpage.
Avatar billede Slettet bruger
16. maj 2008 - 16:36 #3
erikjuul tænkte nok jeg skulle lave det i javascript men ved kun hvordan jeg sætter scriptet ind kan ikke selv finde ud af at lave det