Avatar billede trayzor Nybegynder
16. maj 2008 - 07:59 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Webdesign og evt. flashelementer

Vi har netop fundet en leverandør af den tekniske løsning til vores kommende projekter. Denne leverandør har dog imidlertid ikke det grafiske udtryk som vi efterspørger. Det betyder at vi er på markedet for at finde en leverandør der kan levere en række webdesign og evt. også producere flash animationer.

Opgaven vil lyde på 6-8 komplette design der spænder over både webshops og websites. Alle design er til virksomheder i tøjbranchen med forskellige målgrupper. (Mere info om dette senere)

I modsætning til da vi søgte den tekniske leverandør, stiller vi ingen krav til leverandøren om størrelse og antal ansatte.

Såfremt du/i mener at i kan håndtere sådan en opgave bedes i besvare dette indlæg med links til relevante referencer, som vi kan gå ind at vurdere.

Dette er en betalt opgave.

Vi ser frem til at høre fra jer.

Besvarelser kan også sendes til mp@butler.dk.

Mvh.

Michael
Avatar billede Himbear Nybegynder
16. maj 2008 - 18:28 #1
Hej Michael,

Det lyder interessant! I må gerne se mine referencer på www.tinocordes.dk og kontakte mig efterfølgende, hvis i får brug for min hjælp.

Med venlig hilsen
Tino Cordes
Avatar billede minus Nybegynder
18. maj 2008 - 15:18 #2
Hej, jeg kunne også tage et kig på opgaven. Jeg har arbejdet med webdesigns og grafiske elementer i godt 7 år nu. Du er velkommen til at tage et kig på min hjemmeside, hvor jeg viser de forskellige tekiker jeg bruger.

Vh
Shahrokh Sotoudeh
shahrokh.sotoudeh@gmail.com
www.retard.dk
http://rokhstar.deviantart.com/gallery/
Avatar billede trayzor Nybegynder
19. maj 2008 - 07:58 #3
Tak for svarene indtil videre. Vi lader afsøgningen af mulige leverandører løbe ugen ud, hvorefter vi træffer et valg.

Mvh.
Michael
Avatar billede -flow- Nybegynder
20. maj 2008 - 19:33 #4
Har sendt en mail..
har også arbejdet med grafiske elementer i en årrække og har bl.a. udviklet mindre tengefilm i flash..
Avatar billede trissebasse Nybegynder
22. maj 2008 - 18:58 #5
Hej Michael.

Er ny her og måske lidt malplaceret... ? Er oprindelig uddannet beklædningsformgiver og kulturformidler (med speciale i billedkunst).
Har senere videreuddannet mig indenfor Web-design, Office-pakken og grafisk præsentation.
Har i dag et mindre software-firma hvor vi dog hovedsagelig udvikler indenfor Microsoft Business Solutions. Men er selv absolut mere "design-minded" end "kode-minded"

Kan sende dig link til seneste "udgave" af vores eget Web-sted (trænger stadig til at blive pudset af, så jeg sætter den ikke på her) hvis du er interesseret.

Trisse.
Avatar billede trayzor Nybegynder
23. maj 2008 - 10:32 #6
-flow-: har du sendt mailen? Jeg syntes ikke at have modtaget den.

trissebasse: Du må meget gerne sende det materiale du har. Alt fra web til hvad du måtte have lavet indenfor beklædning.
Avatar billede lesp Nybegynder
04. juni 2008 - 17:43 #7
Det kan vi gøre for rigtig billige penge. Tilføj min msn dvddaver(at)hotmail.com, hvor jeg vil vise dig referencer.
Avatar billede trayzor Nybegynder
05. juni 2008 - 08:34 #8
Lesp: Jeg vil hellere hvis du sender dem til mp@butler.dk
Avatar billede -flow- Nybegynder
08. juni 2008 - 00:16 #9
http://img502.imageshack.us/img502/934/modevm1.jpg

her er et outkast til en evt. side...
Menuen kan fx. laves til flash, der fungerer smart og logo/slogan m.m.
interesseret?
Avatar billede -flow- Nybegynder
08. juni 2008 - 00:24 #10
forresten... det er lavet i PS..
hvis du er interesseret sættes det selvfølgelig op i dreamweaver som en fungerende side
Avatar billede trayzor Nybegynder
18. september 2008 - 13:45 #11
Lukker - Det endte med der blev fundet en intern ressource til at producere den første serie af designs.