Avatar billede osgodenhubbe Nybegynder
15. maj 2008 - 18:26 Der er 1 kommentar

Kan ikke modtage

Hej

Jeg har lige sat min bærbare computer til netværket, og den siger også som den skal: "netværkskabel tilsluttet". Problemet er at keg ikke kan komme på internettet. og hvis jeg klikker påLAN-forbindelses ikonet i proceslinien siger den tilsluttet og god forbindelse men der hvor der står modtaget og sendt er den grå og kan ikke modtage men kun sende...

HVAD GØR JEG???!!!
Avatar billede johny Nybegynder
15. maj 2008 - 18:43 #1
Sidder du bag en router, eller direkte i modem?

Ved du om du får tildelt en gyldig ipadresse? (åbn startmenuen, klik på "kør", skriv "cmd", klik ok, skriv "ipconfig", tryk enter, og se om du kan finde IP adressen for dit netværkskort på listen)