Avatar billede haug Nybegynder
15. maj 2008 - 15:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

4gb SD kort kan ikke ses af vista

Hej

Har et lidt underligt problem med vista. Har købt et 4gb SD kort som jeg ville bruge til "ready boost" på min bærbar.

Min HP bærbare kan ikke se kortet, når det sættes i. derefter prøve i fruens DELL, den kan heller ikke se det.

Derefter sat i min datters lidt nyere DELL, den ser med det samme kortet.

Har prøvet at finde de nyeste drivere til begge maskiner, men det hjælper.

Hvad kan jeg ellers prøve ???

mvh haug
Avatar billede haug Nybegynder
15. maj 2008 - 15:35 #1
Undskyld der skulle stå (det hjælper ikke)

haug
Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2008 - 16:06 #2
Du skal sikker ionvestere i en Cardreader der kan læse Card større end 2 GB
Avatar billede haug Nybegynder
17. maj 2008 - 21:13 #3
jeg lukker den selv her, har fundet løsning ved at hente forskellige drivere og prøve mig frem
Avatar billede haug Nybegynder
18. august 2010 - 17:34 #4
selv fundet løsning