Avatar billede mr-mycom Nybegynder
15. maj 2008 - 14:23 Der er 3 kommentarer

Programmering af kalender med aktiviteter.

Goddag Eksperter.

Jeg står og skal skrive et program til mit eksamensprojekt i programmering. Det skal ikke været ret svært, da jeg ikke har det store greb omkring VB.net.

Det jeg lidt havde i tankerne var en kalender med en funktion hvor man kunne tilføje nogle forskellige events på forskellige dage, så det blev lidt til en kalender hvor man holder styr over sine aftaler.

Ville det være noget helt umuligt projekt, der ville tage flere dage at lave, eller ville det kunne gøres rimelig kort og kontant.?

Mvh.
Christian
Avatar billede mr-mycom Nybegynder
15. maj 2008 - 14:37 #1
Jeg kunne også bare hører om i havde nogle forslag til nogle små sjove og lette programmer, som ikke kræver den store ekspertise.?
Avatar billede arne_v Ekspert
16. maj 2008 - 00:25 #2
Min erfaring er at kalendre godt kan blive lidt tricky i.f.m. søgninger. Jeg vil
anbefale dig at satse på et helt traditionelt kartotek (bøger, CD'ere etc.).
Avatar billede mr-mycom Nybegynder
17. maj 2008 - 16:54 #3
Jamen så tror jeg bare det er det jeg begiver mig ud i.

Du skulle aldrig ligge inde med et link eller to til en side hvor det er beskrevet, gerne på dansk hvis det findes. :)