Avatar billede stone00 Nybegynder
15. maj 2008 - 11:04 Der er 1 kommentar

er download af Nikon .NEF (Raw) billedfiler med IE7 muligt ?

Med IE7 kan jeg ikke downloade Nikon D3 el. D300 .NEF Raw-billedfiler.
IE7 forsøger tilsyneladende at åbne filen i stedet for at spørge om man vil gemme filen på disk, hvorimod Firefox godt kan finde ud af at tilbyde download i stedet for åbning af filen.
Eksempelfil her:
http://www.mediafire.com/?dkcddcybki2
Kan IE7 også bringes til at kunne dette ?
Stone00
Avatar billede old-faithful Praktikant
15. maj 2008 - 13:24 #1
Højreklik på downloadlinket og vælge "Gem destination som"?