Avatar billede cardinale Nybegynder
14. maj 2008 - 21:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Formatet på det angivne netværksnavn er ugyldigt

Har en server med windows 2003 der fungerer som fil- og printserver. Har så 6 PC'er i netværk som jeg vil have tilsluttet denne server, men har lidt problemer. Er ikke nogen ørn - langt fra.
Har oprettet en user under AD på serveren og forsøger så at logge på fra en klientPC men får så fejlen: Din computer kunne ikke logge på domænet pga af følgende fejl: Formatet på det angivne netværksnavn er ugyldigt.

Nogen der har en ide om hvad der kan være galt? Er villig til at betale mig fra det - evt via telefonsupport. Det er ret presserende for mig at få det til at virke.

Mvh John Møller
Avatar billede cardinale Nybegynder
14. maj 2008 - 21:37 #1
Ikke nogen ? Stresser lidt...
Avatar billede cardinale Nybegynder
10. marts 2012 - 13:21 #2
Lukket