Avatar billede jolund Nybegynder
14. maj 2008 - 12:28 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Synkronisering af MobilTlf. Nokia e61 med outlook.

Har lige skiftet fra XP Home til XP Prof. incl. servicepack 2. Det er nu ikke muligt at synkronisere Nokia E61 via NOKIA PC Suite. Opnår ingen forbindelse, men en meddelelse: "Hardware kan ikke installeres."
-
Har forsøgt at slå firewall fra vedr. aktuelle programmer.
Har afinstalleret og geninstalleret PC Suite samt opdateret telefonens software.
Hvad gør jeg?
Avatar billede jokkejensen Novice
14. maj 2008 - 13:11 #1
Kan du parre dem ? (pc og telefon)
Avatar billede jolund Nybegynder
14. maj 2008 - 13:53 #2
Hvad mener du med at parre dem?
Avatar billede jokkejensen Novice
14. maj 2008 - 13:55 #3
telefon og pc. Kan du godt oprette forbindelse
Avatar billede jokkejensen Novice
14. maj 2008 - 13:55 #4
man kalder det for en parring mellem 2 enheder når det er bluethooth
Avatar billede jolund Nybegynder
14. maj 2008 - 14:53 #5
Nej. Jeg har forbundet med seriel til usb. Nej, jeg kan ikke oprette forbindelse. Jeg aktiverer pcsuite og før i tiden kobledes telefonen på "af sg selv", men nu meddeler en rude, at kabelforbindelsen ikke aktiveres..
Giver det mening?
Avatar billede jokkejensen Novice
14. maj 2008 - 15:08 #6
Åh det er ikke gennem Bluethooth men kabel ?
Avatar billede jolund Nybegynder
14. maj 2008 - 15:20 #7
Ja