Avatar billede Slettet bruger
12. maj 2008 - 23:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

manual / guide til olympus blitz

hvor støver man en manual op til en ældre olympus fl20 blitz

olympus.dk er tjekket .

side ?

den har ttl auto samt auto og manuel

hvad er mest optimal og bruge ,er det korrekt at ttl auti kun virker i a/s/m på en olympus 5050z kamera
Avatar billede enya Nybegynder
13. maj 2008 - 01:13 #1
Hvis den hedder FL-20, ser det ud til man kan downloade manual her: http://www.olympus.co.jp/en/support/imsg/digicamera/download/manual/
Avatar billede enya Nybegynder
13. maj 2008 - 01:24 #2
NB: Den er på engelsk - håber ikke det gør noget, hvis det er den rette..? :)
Avatar billede Slettet bruger
13. maj 2008 - 13:35 #3
den er fin

ved du noget og ? 2

husk og læg et svar
Avatar billede enya Nybegynder
13. maj 2008 - 19:07 #4
Har desværre ikke forstand på dét du ellers spørger om.. :( Håber andre kan hjælpe..?
Glad for at manualen ku' bruges - så jeg lægger et "lille svar" :)
Avatar billede Slettet bruger
19. maj 2008 - 10:11 #5
>enya

du er ikke glemt ,men vil lige se om der var en der viste noget om ttl auto og auto funktionerne

du får halvdelen .