Avatar billede listige_luc Praktikant
12. maj 2008 - 21:35 Der er 2 kommentarer

Picasa ødelægger mine billeder

Jeg har lige installeret Googles Picasa på Windows XP, og syntes egentlig at det så meget fint ud.

Jeg legede lidt rundt med funktionerne og pludselig begyndte billederne at se mærkelige ud. Det er som om flere billeder blandes sammen, der er mærkelige horisontale firkanter henover dele af billedet, mærkelige farver indimellem. Kort sagt billederne ser helt mærkelige ud. Alm. thumbs i XP ser normale ud, men problemet opstår også npr jeg kører diasshow udenfor Picasa.

Nogen der kender til dette problem og forhåbentlig en løsning?

Jeg har en del billeder til at ligge og problemet spreder sig til flere og flere billeder. Jeg er temmelig desperat efterhånden. :-(
Avatar billede oz1eqp Nybegynder
07. august 2008 - 12:10 #1
Prøv denne her:http//www.eunq.com    iWebalbum
Det er et udmærket,gratis program,som jeg bruger hver dag.
Avatar billede oz1eqp Nybegynder
07. august 2008 - 12:12 #2
Sorry  http://eunq.com
det skulle vist virke