Avatar billede harboe Nybegynder
12. maj 2008 - 19:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

opdatering af kubuntu via konsol-mode

Min kubuntu er gået død under en opdatering. Nu vil jeg gerne forsøge at opdatere igen men jeg er i fejlsikret tilstand og derfor i prompten eller konsol eller hvad det nu hedder.

Hvordan gør jeg det ?

Hvordan opdaterer jeg kubuntu via konsol. Jeg står nu i root og venter på svar :)
Avatar billede pimanx Nybegynder
12. maj 2008 - 20:48 #1
sudo apt-get update
sudo apt-get dist-upgrade
Avatar billede thesheriff Nybegynder
13. maj 2008 - 06:52 #2
Det er ikke tilladt at oprette spørgsmålet 2 gange:

http://www.eksperten.dk/spm/831073

Paralleltråde er MEGET irriterende for dem, der seriøst prøver at hjælpe dig!

Luk derfor det ene ved selv at lægge et svar, som du accepterer.
Avatar billede harboe Nybegynder
08. juni 2008 - 13:14 #3