Avatar billede ram Nybegynder
09. maj 2008 - 21:06 Der er 3 kommentarer

Hvordan får jeg fat i en installations CD til DELL Inspiron 2500

Hvordan får jeg fat i en installations-CD til DELL Inspiron 2500
Avatar billede ram Nybegynder
10. maj 2008 - 10:53 #2
Hej James.

Det er ikke til mig selv, men til en god bekendt. Han har talt med Dell i torsdags i mere end en time. Dell siger, at de ikke har CD'er til den maskine, da den er mere end 5 år gammel, man at man kan gå på nettet og hente et komplet sæt drivers ned. Det gjorde jeg så i nat herfra:

http://support.euro.dell.com/support/downloads/driverslist.aspx?c=dk&l=da&s=gen&ServiceTag=&SystemID=INS_PNT_CEL_P3CG_2500&os=WW1&osl=da&catid=&impid=

og har nu på en USB nøgle 37 filer med drivere på. Hvordan får jeg dem fra USB'en over på laptoppen? Jeg har ikke en stand forskid på det, så jeg er nødt til at spørge.

Håber/råber på hjælp.... tak :-)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
11. maj 2008 - 08:26 #3
Driverne er formentligt .exe filer så du dobbeltklikker bare på dem en efter en. de vil så starte installationen. Når installationen er ovre klikker du på den næste.