Avatar billede agentenfradk Nybegynder
09. maj 2008 - 06:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

illustratar søges!

En dygtig illustrator søges til at lave nogle billeder til min hjemmeside.Skriv hvis der er nogen derude så kan jeg give nermere beskrivelse. Via mail,msn eller her!!

Tilføj mig evt. eller mail drpinhead@hotmail.com jeg tjekker flere gange dagligt!
Avatar billede agentenfradk Nybegynder
11. maj 2008 - 08:41 #1
betaling sker selvfølgelig for dette.. !!
Avatar billede Himbear Nybegynder
12. maj 2008 - 16:58 #2
Afhængig af hvad der skal laves, så kan jeg godt hjælpe dig. Jeg vil hvert fald gerne høre mere om det, så du må gerne skrive til mail@tinocordes.dk

Med venlig hilsen
Tino Cordes
www.tinocordes.dk
Avatar billede agentenfradk Nybegynder
12. maj 2008 - 19:20 #3
har skrevet en mail til dig tino. Hvis der er andre må i meget gerne give svar fra jer!!
Avatar billede agentenfradk Nybegynder
14. maj 2008 - 23:21 #4
andre må også gerne skrive til dette inlæg!!