Avatar billede fizk Nybegynder
08. maj 2008 - 21:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

3 divs - 1 skalérbar

Jah ... Hurtigt spørgsmål;
Jeg har 3 divs på min side, en #leftContainer, en #mainContent og en #rightContainer.
Jeg har søgt overalt (synes jeg) på både Google og her, men jeg synes ikke jeg kan finde noget trick, så jeg kan give min #leftContainer og #rightContainer en fast bredde og så få min #mainContent til at fylde resten ude - så nu stiller jeg spørgsmålet og håber nogen har noget godt liggende.

Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede atheist Nybegynder
10. maj 2008 - 02:48 #1
jeg skulle mene det du har brug for, er her:
http://alistapart.com/articles/holygrail

der er også header og footer, men de bliver tilføjet til sidst i tutorial'en, så hvis du ikke lige sakser den kode han giver til allersidst, skulle du være på sikker grund.
Avatar billede fizk Nybegynder
10. maj 2008 - 02:49 #2
Sakse, sakse, mange tak for svar...
Avatar billede atheist Nybegynder
10. maj 2008 - 03:14 #3
takker for point :D