Avatar billede stinesondre Nybegynder
08. maj 2008 - 07:47 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

How to set visual effects to "Adjust for best performance"

I have several Windows 2003 terminal servers where I need to improve the performance by setting the visual effects to "Adjust for best performance" for all users logging on to the server. The users are logging on by using remote desktop (rdp). Can anyone help me with this problem ?
Avatar billede egzonrh Nybegynder
08. maj 2008 - 11:06 #1
You just need to create a new account in this website. You must type: New member ID, Email Address, wanted password and so, like other else website.

But in this website, you must also give your creditcard number. You have 7 days trial. After this period you must pay. Dont worry. You only need 10 minnutes for that information in this link here.
You can cancel your membership at any time.
http://www.experts-exchange.com/OS/Microsoft_Operating_Systems/Windows/XP/Q_20892222.html
Avatar billede stinesondre Nybegynder
15. maj 2008 - 16:22 #2
give med an answer and I will givw you the points..
Avatar billede egzonrh Nybegynder
15. maj 2008 - 17:12 #3
Here is the answer:P

Did you find the solution?
Avatar billede egzonrh Nybegynder
15. maj 2008 - 17:12 #4
Ups, here.
Avatar billede stinesondre Nybegynder
15. maj 2008 - 17:34 #5
Yes I found the sollution.. :)
Avatar billede egzonrh Nybegynder
15. maj 2008 - 21:41 #6
Heh, good:P

In this link or?