Avatar billede dfl Nybegynder
07. maj 2008 - 06:01 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

internet explore 7.0 og cybercity

hej

jeg har for nylig formateret min computer. Da jeg hentet opdatering på internet explore 7.0. Så forsvandt forbindelsen, prøvet et reasette den og slukke og tænde ingenting virket. Så ringet jeg til cybercity, han sagde at explore 7.0 og windows xp og cybercity, kunne ikke køre sammen. Og det var en fejl fra microsoft?

jeg undre mig bare over min computer har virket før med internet explore 7.0 og xp.

så tænkte om nogen af jer har hørt om det eller kender nolge gode forslag.
Avatar billede giorgio Nybegynder
07. maj 2008 - 06:11 #1
Hej

Jeg har svært ved at se hvad IE7 har med din udbyder at gøre, efter som hul igennem til internet som jeg ser det er et hul igennem og intet med din PC :)

Nu benytter jeg selv TDC, og jeg har aldrig harft et problem og kører også med nyeste opd. til IE. Har du prøvet firefox om der er hul igennem med den? i så fald kan du benytte den indtil Cybercity mener at MS får løst deres problemer :)

Cool at høre at Cybercity skyder skylden på MS, den er sq for nem :)
Avatar billede gnuff Praktikant
07. maj 2008 - 06:58 #2
Ja, jeg tror heller ikke på at ie7 har noget at gøre med at dit internet ikke virker.

Som nævnt kan du prøve med firefox, eller prøve at afinstallere ie7 helt igen, og se hvad der så sker ved dig
Avatar billede jnoval Nybegynder
07. maj 2008 - 16:59 #3
Jeg bruger Ie7 og cybercity uden problemer. Kan du gå på med andre pc'er? Prøv evt. at slukke routeren og vente 5 minutter med at tænde den igen. Du kan også logge ind på routeren og se om den har en WAN forbindelse.
Avatar billede zeppelin Nybegynder
07. maj 2008 - 20:52 #4
Prøv at pinge f.eks. www.google.dk, hvis dette ikke kan lade sig gøre, prøv da at pinge 66.249.91.147

Kan du pinge www.google.dk, er det din browser som den er gal med, så prøv derfor at reinstallere denne.

Hvis du _kun_ kan pinge ovenstående ip, er det DNS'en den er gal med. Prøv da at indtaste 212.242.40.3 og 212.242.40.51 manualt i dine netværks indstillinger.
Avatar billede dfl Nybegynder
08. maj 2008 - 04:20 #5
jeg har en bærbar som køre med internet explore 7.0 men der er godt nok vista på.

jeg synes også det en meget nem måde at skylde skylden på MS.
ham bad mig om at gå på et dos billedet og så skrive cybercity.dk mener jeg... og så kom der noget forskelligt frem hvor han så sagde at min router virket fint men var IE7 den var gal med sammen med at jeg kørte xp.

prøver igen når jeg kommer hjem fra natarbejde...

ved alså ikke helt hvad pinge er ?
08. maj 2008 - 07:06 #6
Avatar billede dfl Nybegynder
08. maj 2008 - 16:46 #7
nu prøvet jeg at installere IE7 igen, og ganske rigtigt med det samme jeg genstartet så røg nettet, men alt lys i routeren ændret sig ikke, ringet til cybercity, han sankket ikke noget om det kunne være IE7 men en firewall der blokere det. Jeg har nemmelig også problemer med min msn. jeg kan få den gamle messenger til at virke med ikke msn. så nu har jeg tilkaldt en der vil komme i morgen og kigge på det, en supporter jeg kender.

samtidig vil jeg lige sige jeg sidder på trådløs internet på min bærbar. så min router virker. hmm
Avatar billede gnuff Praktikant
08. maj 2008 - 19:43 #8
Jeg har også på fornemmelsen at det er din firewall, jeg har lige haft samme problem, bare med tdc, jeg afinstallerede min firewall, og fluks så virkede det igen
Avatar billede dfl Nybegynder
09. maj 2008 - 12:19 #9
nå nu valgte jeg at formatere computeren, og så virket det med IE7. Tror faktisk det var mit virus program der gjorde det første gang. Da der også er en firewall.

jeg har stadig nogle problemer med msn og nu også windows opdate. Men har en der gerne skulle komme og kigge på det.

ved ikke har en ide om at service pack 3 giver mig nogle problemer. men er kun et gæt.

hvem skal havde point?

er lidt ny i det her med at give point
Avatar billede gnuff Praktikant
09. maj 2008 - 15:51 #10
Du beder den du synes har givet det mest brugbare svar/kommentar, om at lægge et svar, så kan du vælge dem i det rullepanel der så dukker op.
Du kan der vælge at give 1 alle point, eller dele dem mellem flere brugere, og der kan du vælge dem der kommer i dit rullepanel
Avatar billede dfl Nybegynder
10. maj 2008 - 15:07 #11
den tætteste der er på et svar til problemet var nok dig gnuff
så hvis du ligger et svar.
Avatar billede gnuff Praktikant
10. maj 2008 - 16:20 #12
Smider lige et svar her :)
Takker
Avatar billede dfl Nybegynder
11. maj 2008 - 13:58 #13
øhh... du har ikke lagt et svar... så vidt jeg kan se
Avatar billede gnuff Praktikant
13. maj 2008 - 06:08 #14
Hov, min fejl :)