Avatar billede johnbr Seniormester
06. maj 2008 - 11:31 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Genveje på apple tastatur

Jeg har købt et lækkert Apple tastatur til min windows pc. Jeg mangler en genvej til at lave prt. screen. kan nogen hjælpe mig med det??
Avatar billede venturer Nybegynder
06. maj 2008 - 11:57 #1
Ved ikke helt hvordan Windows mapper tasterne på sådan et keyboard. Men prøv at trykke F14 (den sidder vist der hvor Prt Sc normalt ville sidde.
Hvis ikke det virker, så kan du evt søge på freeware screen capture. Så kan du finde en stak forskellige utilities som kan lave screenshots for dig. Flere af disse programmer kan bruge en "hotkey" du selv definerer.
Avatar billede johnbr Seniormester
16. oktober 2008 - 21:40 #2
luk