Avatar billede karate-konrad Nybegynder
05. maj 2008 - 18:50 Der er 2 kommentarer

Kan jeg finde mine kontakter igen?

Jeg kom til at installere et eller andet grum program kaldet alcohol og kunne på ingen måder få startet min computer op igen, dette betød jeg gav op og installerede en ny kopi af windows vista uden at formatere harddisken.

Dette betød så at alle de file rjeg havde på computeren røg i en ny mappe windows.old nu har jeg så bare et problem, kan jeg finde alle de kontakter jeg havde oprettet i outlook og få dem tilbage i den nye installation af samme program?
Avatar billede hojben Novice
05. maj 2008 - 19:27 #1
Søg efter *.pst i alle mapper på disken.
Når du har fundet den (tjek datoen for sidste aktivitet) så bemærk placeringen.
Gå til outlook og vælg filer -> importer/eksporter.
Brug placeringen til at importere dine gamle mails samt kontakter.
05. maj 2008 - 21:18 #2
(PS: Søg også efter SYSTEM/SKJULTE filer/maper)