Avatar billede 1rc Nybegynder
05. maj 2008 - 16:29 Der er 5 kommentarer

gamer pc inden jeg køber

hej har tror jeg køber den her ..
Hvad siger i til den her.. ? er det noget der kan spille nogle nye spil :P i fin grafik ?
spiller med 22" og xp

og nogle der ved hvor meget det er den larmer for har hørt at grafikoret larmer rigtig meget. ?

Og den samler nå man køber den der ?

og nogle der har noget dårlig eller godt og sige om
prcdata.dk

http://www.prcdata.dk/produkt/gaming-pc-core-2-duo-e8400-2gb-ddr2-500gb-gf8800gt/81889472/

tak
Avatar billede enya Nybegynder
05. maj 2008 - 16:42 #1
Avatar billede pagh80 Nybegynder
05. maj 2008 - 16:59 #2
Du skulle tjekke de to her ud:
http://topdata.dk/product.asp?product=5090&sub=260&page=1 (6300 kr)
http://topdata.dk/product.asp?product=5083&sub=260&page=1 (6200 kr)

Du får 2 GB mere ram, og det helt nye nvidia 9800GTX 512 MB grafikkort. :)

Ellers ser den computer du har fundet også helt ok ud. En ting jeg ville ændre var dog at få mindst 2 GB ram i maskinen. 1GB er godt nok minimum idag, men lur mig om spillene ikke snart kræver mindst 2 GB... nogle vil helst have det allerede.
Avatar billede 1rc Nybegynder
05. maj 2008 - 17:04 #3
pagh80..

der er 2 gb ram i.....  vis du kigger efter er det 2 stk. (:

Jah har os kiggede på dem... men har bare hørt så meget dårlig om topdata.dk

enya
JAh hvordan gør jeg det.. (: sry er ny her ?
Avatar billede enya Nybegynder
05. maj 2008 - 17:16 #4
06. maj 2008 - 23:02 #5
Jeg synes, det er en fin pc, du har kigget på, men den er alt for dyr, og der følger ikke engang styresystem med. Jeg har fundet en Dell til dig med bedre specifikationer, hvor du samtidig sparer over 1.000 kr. (og det er endda med fri fragt).

PC'eren har følgende specifikationer:

Intel® Core™ 2 Quad Core Q6600-processor (2,40 GHz, 1066 MHz, 8 MB cache)
Original Windows Vista™ Home Premium - Dansk
3072 MB hukommelse på 667 MHz (2 x 1024 + 2 x 512)
750 GB Serial ATA-harddisk (7.200 omdr./min.) med 16 MB DataBurst™-cache
16x dvd+/-rw og 16x dvd-drev
512 MB nVidia® GeForce® 8800GT-grafikkort
Dell™ udvidet USB-multimedietastatur - Dansk (QWERTY) (virkelig lækkert, med indbygget USB-hub, genvejstaster, håndledsstøtte og rigtig drejeknap til lydjustering)
Dell optisk Premium-rullemus

Link:
http://www1.euro.dell.com/content/products/features.aspx/4x_vostro_400?c=dk&cs=dkbsdt1&l=da&s=bsd

Du skal vælge den pc, der står til 5.090 kr. ekskl. moms og levering. Tryk på "Tilpas", og inde i konfiguratoren under "Supportservices" ændrer du til 1 års Basic Warranty. Og under Skærm vælger du "Uden 22" skærm i bredformat". Nu er prisen pludselig nede på 3.940 kr. ekskl. moms, dvs. 4.925 kr. inkl. moms og fragt (fri fragt).

Jeg har indtil videre købt 3 stk. af denne slags til venner og bekendte, og denne model kører utroligt godt. Grafikkortets blæser er utroligt støjsvag, ligesom selve pc'eren, og det er jo lidt af en sjældendhed nu om dage.

Jeg har ligeledes installeret XP på de 3 stk., jeg har købt, og det har været muligt ved at anvende et Windows XP medie fra en Dell bærbar, der (stadig) kan købes med XP, en Dell Latitude. På den ene har jeg endda lavet dual boot, så der ved opstart kan vælges mellem XP og Vista.

PC'eren er hentet fra Dells virksomhedssortiment. Hvis du som privat vil bestille, så skal du blot skrive dit navn i feltet firmanavn, når du opretter en konto. Så går ordren igennem. Tilbudet gælder t.o.m. den 07.05.2008, så i skrivende stund er der stadig et døgn tilbage.....

Håber det var svar på alle dine spørgsmål. Pøj Pøj!