Avatar billede simseboii Nybegynder
05. maj 2008 - 16:17 Der er 6 kommentarer

Ramme om ikoner på skrivebord

Hej.
Jeg har lige fjernet rammen om tekste under mine ikoner på skrivebordet. Det virker også fint, men kun når jeg bruger en af standard baggrundene eller et billede, jeg har taget med et kamera. Hvis jeg bruger et billede, som jeg har lavet i Photoshop, så virker det ikke. Altså, grunden er nok ikke, at det er lavet i Photoshop, men hvad ved jeg.

Er der nogen, der har et godt bud på, hvordan jeg får rammen væk?

På forhånd tak.
- Simon
Avatar billede vejmand Juniormester
05. maj 2008 - 17:16 #1
Ved ikke lige om det er dette du søger:

Højreklik på "Denne computer" -> Egenskaber -> Avanceret -> Indstillinger under "Ydeevne" -> Visuelle efekter -> Flueben i "Brug skygger til ikoner på skrivebordet"
Avatar billede simseboii Nybegynder
06. maj 2008 - 07:02 #2
Det virker som sagt kun, når det er en standard baggrund eller et foto.
Avatar billede vejmand Juniormester
06. maj 2008 - 07:53 #3
Skal det forstås sådan, at det ikke virkede?
Avatar billede simseboii Nybegynder
06. maj 2008 - 15:01 #4
Det skal forståes sådan, at når jeg bruger en af standard baggrundene eller et billede, jeg har taget med et kamera, så fjerner den rammen, men hvis jeg bruger et billede, som jeg har taget på computeren, så fjerner den ikke rammen.
Avatar billede vejmand Juniormester
11. maj 2008 - 15:50 #5
Avatar billede vejmand Juniormester
26. september 2008 - 03:09 #6
Er problemet løst?