Avatar billede teles.de Nybegynder
19. juni 2001 - 22:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

skærm visning problem

har et lille stort problem.
jeg er igang med at udvikle et program med et startup skærm med et billede som varer 7sec. men billedet vises kun ordenligt i
96 dpi (kaldet \"small fonts\") hvis jeg eg. sættet den til 120dpi (\"large fonts\") bliver billedet vist forkert hvad kan man gøre???
Avatar billede sjh Nybegynder
19. juni 2001 - 22:49 #1
Viser du dit billede i en PictureBox eller hvad. ;)
Avatar billede teles.de Nybegynder
19. juni 2001 - 22:56 #2
ja jeg viser billedet inde i en PictureBox
Avatar billede nuno Nybegynder
20. juni 2001 - 08:51 #3
Prøv at bruge image komponenten istedet

/nuno
Avatar billede johs_j Novice
20. juni 2001 - 09:19 #4
Hvad mener du med forkert. Bliver den utydelig og slørret? I så fald kan det have noget at gøre med billedets opløsning. Altså antal pixels og farvedybde. Hvis et billede er 100 pix bred og du så viser det som 200 pix bred så bliver det sløret. Lige som når du tager en rød ballon og puster den op, så bliver den lysere i farven.