Avatar billede phoenix_2004 Nybegynder
03. maj 2008 - 14:33 Der er 2 kommentarer

Hjemme netværk

Kan ikke kommer længere med min netværkopsætning, så nu spørger jeg Jer på eksperten.

Min ZyXEL står som router - udeler IP'er
IP - 192.168.1.1 samt getaway
Uddeler ip'er fra 33 og der op efter (33 er sat til stationær).

NetGear skal fungere som en switsh og ikke som router. Det egen skab skal slåt fra. Men skal den have en fast ip ? eller hvordan ?
Avatar billede zagger Juniormester
03. maj 2008 - 15:57 #1
Hvis jeg forstår dig rigtigt, så har du en NetGear Router som du vil have til at fungere som en switch.
Det gør den helt automatisk. Der skal ikke gøres noget specielt, du skal bare ikke bruge den port der hedder WLAN så burde det køre.
Avatar billede thov Forsker
04. maj 2008 - 14:40 #2
Det kunne sættes op sådan her: http://kbserver.netgear.com/kb_web_files/n101496.asp