Avatar billede michael_c Nybegynder
02. maj 2008 - 12:33 Der er 6 kommentarer

highlighte en folder

Hej Er der nogen der ved, om man ved hjælp javascript eller andet af samme skuffe, kan definere, at en given mappe på en server skal være highlightet, eller på anden måde være tydelig.

Man skal forestille sig en given sti, hvor der måske er 20 mapper, og vi gerne vil have en bestemt en fremhævet. Det vil også være ok, hvis man ville kunne få sorteret den øverst eller lignende

De bedste hilsner
Michael
Avatar billede w13 Novice
02. maj 2008 - 12:47 #1
Du mener, du har en kode, som viser alle mapper fra en given sti? Og nu vil du gerne have gjort noget med en af disse "mapper"?

Eller vil du virkelig ændre på udseendet på en mappe på din server? =/
Avatar billede michael_c Nybegynder
02. maj 2008 - 13:32 #2
jeg forestiller mig en sti alle
file://servernavn/folder/underfolder/mappe
hvor der i sidste niveau kan ligge flere. For at det skal være let at finde, den man skal bruge f.eks. mappe 1, skulle man så ved hjælp af et script gøre denne highlighed, det skal kun gælde for den som kigger på den,og er derfor ikke noget der fysisk skal ske på mappen
Avatar billede w13 Novice
02. maj 2008 - 14:06 #3
Men du vil altså have vist en liste over mapperne på din side?
Avatar billede michael_c Nybegynder
02. maj 2008 - 17:57 #4
ja
Avatar billede w13 Novice
02. maj 2008 - 18:08 #5
Mit sidste spørgsmål, tror jeg :)
Hvad mener du præcis med "highligtet"?
Avatar billede w13 Novice
19. maj 2008 - 12:59 #6
? :)