Avatar billede tif12345 Nybegynder
02. maj 2008 - 01:21 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Webdesign firmaer i KBH område?

Hey alle,

Jeg står til sommer som uddannet multimediedesigner og vil gerne ud og søge arbejde som webdesigner. Og da sommeren jo snart er lige rundt om hjørnet, var det min plan at tage kontakt til diverse webbereauer / webdesign firmaer, allerede nu.

Jeg er dog desværre ikke så bekendt med hvilke firmaer der findes derude, så hvis man skulle have kendskab til nogen, er man mere end velkommen til at smide et link :)

Som topic angiver, så skal det være i KBH området, da jeg selv bor på amager..

På forhånd mange tak !
Avatar billede Slettet bruger
06. maj 2008 - 15:11 #1
Avatar billede tif12345 Nybegynder
11. september 2008 - 20:04 #2
jape44 smider du et svar, så er der nogle points til dig :)
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2008 - 20:35 #3
Fik du et arbejde ?
Avatar billede tif12345 Nybegynder
11. september 2008 - 21:09 #4
Desværre ikke endnu .. Håber dog at der dukker noget op snart :)
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2008 - 21:55 #5
måske vi kunne bruge dig, . Hvad søger du?
Avatar billede tif12345 Nybegynder
11. september 2008 - 22:24 #6
Jeg søger pt arbejde som webdesigner.
Jeg har,
- God erfaring med Photoshop, Xhtml/CSS
- Begrænset / udemærket erfaring med Illustrator
- Forholdsvis basis kundskaber indenfor PHP, MYSQL, Flash/AS
Søger dog ikke en stilling som programmør (da min erfaring, ja, ikke er god nok), men kunne snildt forestille mig at integrere designs i diverse frameworks..
Men der findes jo mange muligheder indenfor denne branche, er muligvis også meget åbent overfor, at evt skulle arbejde med opsætning af kataloger, brochurer etc.
Avatar billede tif12345 Nybegynder
11. september 2008 - 22:25 #7
Hvad søger i da? :) .. Har i sæde i KBH? Og kan jeg evt kontakte dig pr email?
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2008 - 22:30 #8
Tja, vi bor i Holbæk (1 times transport), men du kunne jo sættes op med en Hjemmearbejdsplads
Avatar billede tif12345 Nybegynder
11. september 2008 - 22:49 #9
Må jeg spørge hvem elelr hvad du repræsenterer? Har i nogen hjemmeside?
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2008 - 23:06 #10
jape44@gmail.com