Avatar billede percr Nybegynder
01. maj 2008 - 09:13 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

hvordan maksimeres et nyt vindue automatisk

Min browser er begyndt med at, når jeg klikker på et nyt link eller billede så åbner vinduet kun i halv str. Hvordan får jeg gjort det automatisk igen?
Avatar billede jokerper Nybegynder
01. maj 2008 - 09:25 #1
Du trækker det op i den størrelse du vil have og højreklikker i øverste bjælke og vælger størrelse og klikker i vinduet så skulle det gerne virke fremover.
Avatar billede percr Nybegynder
01. maj 2008 - 09:30 #2
nej det gør det desværre ikke, det åbner stadig i minimeret vindue
Avatar billede jokerper Nybegynder
01. maj 2008 - 09:33 #3
Avatar billede jokerper Nybegynder
01. maj 2008 - 09:39 #4
Glemte bare lige at det skulle være eneste vindue som er åbent.
Avatar billede percr Nybegynder
01. maj 2008 - 09:43 #5
har prøvet, virker stadig ikke
Avatar billede jokerper Nybegynder
01. maj 2008 - 09:46 #6
Prøv kun at have det (minimerede) vindue åbent og så træk det op i størrelse.

Når du har trukket den ud i fuld størrelse, lukker du siden ved at klikke på det røde kryds, samtidig med du holder Ctrl-tasten eller Shift-tasten nede.
Luk IE og prøv igen.
Avatar billede percr Nybegynder
01. maj 2008 - 09:50 #7
hej, mange tak for hjælpen, det med Ctrl. gjorde forskellen.
Giv mig lige et svar så du kan få dine point.