Avatar billede florint Nybegynder
01. maj 2008 - 07:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Corel ekspert søges

Hej
Jeg sidder med en corel 12.0 og jeg er nok ikke ekspert udi dette program. Er der en der kan hjælpe med følgende:
Jeg har en .cdr fil som skal laves om til en plotter fil(.plt) men jeg kan ikke finde måden at gøre det på? Har snart sagt prøvet alt hvad jeg kan komme i tanke om, men så vidt jeg er orienteret skulle det ikke være nogen sag - hvis man da bare kan det :-)
På forhånd tak.
Mvh
Avatar billede jernrosen Nybegynder
01. maj 2008 - 18:33 #2
Avatar billede florint Nybegynder
01. maj 2008 - 23:34 #3
Hejsa - tak for forslagene, men jeg havde været omkring dem begge. Det hjælper mig ikke. Men jeg tænker det er noget i stil med at jeg ikke har en plotter sluttet til og derfor ikke en driver....Jeg har "kun" corel mem skal lave en plotterfil til en der har en maskine der skal bruge en .plt fil :-(
Mvh
Avatar billede florint Nybegynder
06. juni 2008 - 09:50 #4
Ingen andre...så lukker jeg. Men tak for forsøget