Avatar billede laserzap Nybegynder
19. juni 2001 - 20:32 Der er 9 kommentarer

Tutorials til VB 6.0

Hejza alle sammen,

Er der nogen der kender nogle go\'e links til tutorials til VB 6.0 ??
Helst danske, men engelske er også godt !
Avatar billede teknik Juniormester
19. juni 2001 - 20:36 #1
Avatar billede teknik Juniormester
19. juni 2001 - 20:39 #2
Har tidligere ledt efter danske, uden synderligt held.

Fandt dog et par, men de dækkede kun ca. som a&b af alfabetet hvis du skulle lære at skrive.
Avatar billede fodnus Nybegynder
20. juni 2001 - 11:42 #3
Min erfaring som nybegynder er at bøger er bedst.
Den jeg er gladest for er: Jacob Kristiansen\'s \"Start på Visual Basic 6.0\" Den er fra IDG\'s forlag
Avatar billede adagio Nybegynder
20. juni 2001 - 15:46 #4
Jeg har en elektronisk hjælpebog som er både brugbar for newbies såvel som de mere avancerede. Bogen fylder 11 mb, sig til vis du vil have den, det skal dog lige siges at den er på engelsk
Avatar billede r_brejnholt Nybegynder
20. juni 2001 - 16:19 #5
adg->er der uddeling....?
Avatar billede dr.truti Nybegynder
24. juni 2001 - 04:51 #6
Hej....
Jo jeg har lige den side du mangler... på den side kan du fined skrifter forum og alt muligt source... prøv http://www.udvikleren.dk/
og hvis du vil have verdens største Source Code database er det bare http://www.planetsourcecode.com/ jeg håber at du kan bruge det til noget... jeg er selv personligt ved at lave en til VB 5 - 6 (Standart programering).
Avatar billede adagio Nybegynder
24. juni 2001 - 12:18 #7
Hmmm...har ikke lige set at der var svar på spørgsmålet, men for dem der ønsker ebogen, mail mig på a_grau@hotmail.com
Avatar billede adagio Nybegynder
10. juli 2001 - 00:01 #8
Hva\', er der nogen som har fået læst bogen?
Avatar billede teknik Juniormester
11. juli 2001 - 09:39 #9
-kun lige skimmet...