Avatar billede thomaspape Nybegynder
30. april 2008 - 19:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mangler en til at hjælpe med små rettelser løbende.

Hej.
Jeg mangler en der kan hjælpe mig med nogle rettelser af og til.

Jeg har en side, der hedder www.ferieboligsiden.dk - og der er nogle småfejl på siden som jeg skal have rettet - det er ikke det store, men er du frisk så skriv gerne til mig - eventuelt på admin(2)ferieboligsiden.dk.

vh Thomas
Avatar billede wolstrup Nybegynder
01. maj 2008 - 17:02 #1
Prøv at kigge lidt i disse lister: http://www.flexer.dk/freelance-lister.html Nu ved jeg ikke hvilket programmeringssprog din side er bygget i, men der er da nok god mulighed for at du kan finde hjælp.
Avatar billede thomaspape Nybegynder
01. maj 2008 - 21:45 #2
Tak Wolstrup - du har reklameret for den overfor mig før :-)
Avatar billede thomaspape Nybegynder
12. december 2008 - 22:57 #3
vd