Avatar billede dixi12 Nybegynder
30. april 2008 - 16:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

IE 7.0 vil IKKE starte.

Hej

IE 7.0 begyndte for få dage siden og åbne indtil mange tomme sider ! eftefølgende har jeg kørt Windows update (bruger Vista Home Premium) og opdateret AVG til v. 8.0

Har også idag installeret Registry Fix, og på den måde været heldig at kunne bruge IE.

Men nu kan det ikke køre igen, hver gang jeg vil starte IE kommer bare den øverste del af siden frem og den prøver at oprette forbindelse til siden, efter kort tid kommer beskeden Explore svarer ikke.

Men mit Outlook og andre programmer virker perfekt, også Firefox som jeg heldigvis have inst.

har også prøvet at være på IE update, og her er svaret bare at IE er installeret i forvejen.

Har også prøvet om man kunne afinstallere IE men uden held.

Kan nogen her mon hjælpe ??????

Hilsen
DIXI12
Avatar billede jokkejensen Novice
30. april 2008 - 20:01 #1
Gå ind i internet indstillinger for internet explorer (alt+k og så den nederste), og sikre indstillingerne under "forbindelse" er opsat korrekt.

Jeg kan ikke med garanti sige hvordan de skal være uden at kende din internet udbyder, men typisk skal der stå "ring aldrig til en forbindelse", og under advancerede indstillinger skal den ikke benytte proxy server, og automatisk registrere oplysninger.

vh Jacob.
Avatar billede dixi12 Nybegynder
30. april 2008 - 22:33 #2
Hej Jacob

Mange mange tak  for din hjælp !!!!

Jeg tjekkede "ring aldrig til en forbindelse" og den var okay.

Derefter gik jeg i advancerede og prøvede at trykke på knappen NULSTIL og det hjalp !

Nu virker det igen.

Hilsen
DIXI12
Avatar billede jokkejensen Novice
01. maj 2008 - 15:46 #3
Super :)
Avatar billede jokkejensen Novice
01. maj 2008 - 15:47 #4
FYI: så kan malware, spyware og andet halløj godt lege med de indstillinger - så kør lige en adaware, spybot search and destroy, eller hvad du foretrækker af ligende problemer.

Men ellers kan det sagtes være sket med en opdatering eller noget.

Vh
Avatar billede laus_s Nybegynder
21. juli 2008 - 19:30 #5
Jeg havde samme problem og var godt træt af det.
Men tippet med at nulstille virkede perfekt :-)

Kører en malware test for en sikkerheds skyld.

Venligst

Laus
Avatar billede dixi12 Nybegynder
28. maj 2012 - 13:03 #6
Tak for jeres svar...