Avatar billede jrostved Nybegynder
29. april 2008 - 22:00 Der er 4 kommentarer

Begrænsninger

Hejsa Eksperter
Jeg skal have sat en computer op til kun at køre på internettet og kun nogle bestemte hjemmesider.

Computeren skal være begrænset så brugeren KUN kan bruge internettet og umuligt kan ændre i nogle instillinger ol.

Nogle forslag til opsætning af sådan en maskine?

/JR
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
29. april 2008 - 22:26 #1
windows steadystate må være et godt bud
http://www.microsoft.com/windows/products/winfamily/sharedaccess/default.mspx

hvis du vil låse internettet 100% kan du give den en 'forkert' dns og så tilføje de sider den må kunne komme ind på i hosts filen
Avatar billede jrostved Nybegynder
29. april 2008 - 23:09 #2
Super.. Lige hvad jeg ledte efter..
Smid et svar!
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
29. april 2008 - 23:20 #3
nope, ingen points til mig, ellers tak

MVH
  COOL_M_F
Avatar billede mash Mester
30. april 2008 - 01:13 #4
hmm nå :P ville have sagt linux live cd, men du har fundet noget brugbart.