Avatar billede kbhansen Nybegynder
09. december 1999 - 11:20 Der er 1 løsning

Brugen af Webbrowser objektet

Hej !

Svar mig på følgende, og få alle mine points...

Jeg har oprettet en Form med et Webbrowser objekt på.

1) Hvordan kan jeg automatisk sætte "View as Details" / "View as Large Icons" når jeg navigerer på harddisken ? UDEN BRUG AF SENDKEYS, tak !

2) Hvordan kan jeg undgå, at når jeg dobbeltklikker på en folder, så starten den en ny browser, således at jeg ikke bruger den Webbrowser der er på min Form til navigering ?

Hvis du har andre forslag, til brugen af InternetExplorer eller Webbrowser objektet så sig endelig til !
Avatar billede sjensen Nybegynder
09. december 1999 - 14:23 #1
Alt det du gerne vil sætter du en gang for alle i hhv. browseren og webbrowseren. Når du starter dem fra dit program vil de stå rigtigt. Brug "options/Indstillinger" til det.

Hvis du vil styre det programmatisk, så skal du finde "Explorer Settings" og Internet Explorer Settings" i registry og sætte dem der. Disse kan du evt. hhv. kontrollere og evt. rette fra programmet når brugeren klikker.

sjensen