Avatar billede maga Nybegynder
24. april 2008 - 23:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til forsvundet trådløst netværk.

Hey, jeg har installeret xp på min computer med cd'en der var med.

Men da installationen er færdig er mit trådløse netværk helt væk. Den er ikke engang inde under netværksforbindelser, men helt væk!

Den var der da jeg købte computeren...

Jeg håber der er nogen derude der kan hjælpe mig til at finde den/evt. instalere den igen...

MVH Madsen
Avatar billede nva Praktikant
25. april 2008 - 07:57 #1
Har du nogen markeringer i enhedshåndteringen, der måske antyder at du mangler en driver?
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. april 2008 - 09:37 #2
Syntes også det lyder som om der er glemt at installere en driver ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. maj 2008 - 15:46 #3
Hvad så...

Var det driveren der manglede?
Avatar billede maga Nybegynder
12. maj 2008 - 19:18 #4
Tog den ned til en pc-butik.. han trykkede på nogle knapper og mente ikke at han kunne lave den... men da jeg kom hjem var netværket der igen og fungere uden problemer.. men ved ikke hvad han gjorde...