Avatar billede zippery Nybegynder
23. april 2008 - 22:01 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Kan det erhverves endnu? Version 4

Jeg vil gerne køre en Maxer i win98. Så jeg skal bruge en licenseret 3ds Max 4, gerne 4.2.

Men er det muligt at anskaffe i 2008?

Ved ikke om det er muligt at give mig et link (mht. forbud mod advertising og diverse regler for skjult reklame osv. osv). Men.
Der er tale om et ældre produkt, så det er nok udelukket at købe det af en reseller. Det må være det private marked, der skal byde sig til, på en eller anden måde.

Jeg tvivler på, at jeg får succes i den her sammenhæng!
Avatar billede osborne Nybegynder
26. april 2008 - 00:55 #1
Det er normalt ikke muligt at købe 3ds max med licens da den typisk er bundet til en person/virksomhed men jeg ved at 3D Connection tidligere har være behjælpelig i sådanne sager. Jeg tvivler på at de vil sælge dig en sådan licens, men er sikker på at de vil hjælpe dig hvis du kan finde en der vil sælge dig en sådan ældre pakke på det private marked. Spørg evt. på http://www.3dmaxer.dk/forum/default.asp og snak så med http://www.3dc.dk/(distributør) de har (ihertfald tidligere) været meget behjælpsomme i lignende sager, og søget for at det er blevet "lovligstemplet" hos Autodesk.
Avatar billede zippery Nybegynder
20. maj 2008 - 01:47 #2
Det er normalt muligt at købe 3ds max med licens, den er typisk bundet til en person eller virksomhed og jeg ved at 3dc tidligere har været behælpelig i sådanne sager...

Jeg tvivler på, at jeg får succes i den her sammenhæng!
Avatar billede osborne Nybegynder
24. maj 2008 - 18:33 #3
Nej, det er normalt IKKE muligt at købe 3ds max med licens (på det private marked) da den typisk er bundet til en person/virksomhed. MEN jeg ved at 3D Connection tidligere har være behjælpelig i sådanne sager - så hvis du kan finde en der vil sælge dig en sådan gammel 3ds max (jeg går ud fra at du har spurgt i diverse forums osv. om der er nogen der vil sælge dig en sådan) er næste skridt at spørge en reseller f.eks. 3dc om de vil hjælpe dig med at gøre den lovlig.

Hvis du ken finde en der vil sælge en sådan til dig, tror jeg der er en god chance for at få succes i den sammenhæng.
Avatar billede zippery Nybegynder
24. maj 2008 - 19:26 #4
Det er normalt muligt at købe 3ds max med licens, den er typisk bundet til en person eller virksomhed og jeg ved at 3dc tidligere har været behælpelig i sådanne sager...

Jeg tvivler på, at jeg får succes i den her sammenhæng
Avatar billede leif Seniormester
24. maj 2008 - 19:29 #5
Jeg tror I snakker forbi hinanden.

Du kan ikke købe en gammel version af en privat person. Men jeg ved med andre produkter at der har det da været muligt at købe nyeste version, men der efter igennem de respektive kanaler fået tilsendt en gammel version.
Avatar billede leif Seniormester
24. maj 2008 - 19:31 #6
Og zippery hvorfor bliver du ved med at skrive: "Jeg tvivler på, at jeg får succes i den her sammenhæng!", det har du skrevet både i spørgsmål og dine 2 indlæg.

Jeg ved ikke hvad det er du forventer, men lad dog være med at skrive sådanne noget og se hvad du får af respons på dit problem.
Avatar billede leif Seniormester
24. maj 2008 - 19:33 #7
Du ved godt at Windows98 ikke bliver supporteret mere fra Microsofts side ? Så sikkerhedsopdateringer er en by i Rusland, da sikkerhedslukker derfor ikke lukkes.
Avatar billede zippery Nybegynder
24. maj 2008 - 20:04 #8
Jeg ved det alt sammen.

Kan I ikke snart finde ud af at behandle mig ordentligt?
Avatar billede zippery Nybegynder
24. maj 2008 - 20:07 #9
Jeg tvivler på, at jeg får succes i den her sammenhæng
Avatar billede leif Seniormester
24. maj 2008 - 20:10 #10
Hvis du ved det alt sammen hvad vil du så have os til at skrive ?
Avatar billede zippery Nybegynder
24. maj 2008 - 20:22 #11
Ordentligt!
Avatar billede osborne Nybegynder
25. maj 2008 - 09:57 #12
Kan være som Leif siger at vi taler forbi hinanden.

Og jeg er da ked af at du ikke kan bruge mit svar til noget da du allerede ved det. Jeg kender konkret to personer der hver for sig netop har haft succes med den beskrevne fremgangsmåde. Og som Leif skriver så kan ikke ikke købe en gammel version af en privat person (jeg har selv forsøgt dette tidligere).

Jeg synes vi har forsøgt at hjælpe dig bedst muligt men er også i tvivl om hvad det så er du forventer af hjælp her?

Hvis dit spørgsmål stadig er: "Jeg vil gerne køre en Maxer i win98. Så jeg skal bruge en licenseret 3ds Max 4, gerne 4.2" så er den beskrevne fremgangsmåde vejen frem.

Det er en lovlig licens du ønsker ikke?