Avatar billede crashtest Nybegynder
23. april 2008 - 18:57 Der er 1 kommentar og
1 løsning

HDD køre på fuld tryk når maskine ikke bliver brugt (Vista Home)

Har nu bare et lille problem, når jeg ikke bruger min pc (vista home) så køre hdd på fuld tryk, noget med at den søger hva der er af filer til hurtig at kunne åbne disse.... ARGHHHH hvor slår jeg det fra gider ikke høre på den køre hele tiden
Avatar billede fun22 Nybegynder
23. april 2008 - 19:45 #1
denne computer -> højreklik på dit c drev.. -> fjern flueben i Indexer for hurtigere søgning tror jeg den hedder.. så skulle den stoppe og opføre sig lidt mere normalt..
Avatar billede crashtest Nybegynder
23. april 2008 - 20:31 #2
JEps det var lige det jeg søgte efter