Avatar billede delax Nybegynder
23. april 2008 - 16:36 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvilken leverandør har Q9450 på lager

Hej

Jeg skal bruge en Intel Q9450 men kan ikke finde en leverandør der har den hjemme og udsgiten for levering ligner jo noget i retningen af juni eller juli.

Nogen der ved hvor jeg kan finde en Q9450?. Prisen er ligemeget.
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2008 - 16:55 #1
Proshop forventer den hjemme 1/5, det er den tidligste af de leverandører jeg lige kender. Prisen er også ok sammenlignet med de andre. Du kunne jo ringe og høre om de så allerede er forudbestilt, eller om de kan lægge en til side til dig.
http://www.proshop.dk/ShowProduct.aspx?uid=93541&prodid=150872
Avatar billede thesheriff Nybegynder
23. april 2008 - 20:19 #2
En bekendt har været heldig at score en herfra:

https://www.databutikken.com/dk/default.aspx?Product=IQ9450-T
Avatar billede maejsh Nybegynder
24. april 2008 - 22:23 #3
Ebay.com kan fås flere der fra. så op til en selv om man tør :)
Avatar billede delax Nybegynder
25. april 2008 - 12:56 #4
Nu har jeg bestil en Q9300 som SHG havde hjemme.  Jeg har en E6600 nu og Q9300 er nok en del hurtigere.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
25. april 2008 - 13:19 #5
Husk at få lukket spørgsmålet.
Avatar billede delax Nybegynder
25. april 2008 - 13:26 #6
Hvordan gør jeg det når der ikke er nogle svar?  Der er egentligt heller ingen kommentarer, som direkte er point givende.  Fandt ikke en forretning som havde den men løste selv problemet på anden vis.

Hvordan lukker jeg det?
Avatar billede thesheriff Nybegynder
25. april 2008 - 13:28 #7
Du lægger selv et svar og accepterer det :)

Læs gerne denne faq: http://expfaq.dk/
Avatar billede delax Nybegynder
25. april 2008 - 13:31 #8
Tak for kommentarne
Avatar billede maejsh Nybegynder
25. april 2008 - 14:52 #9
så lige på shg.dk i går at de har sat de får Q9450 som bulk udgave jhem her den 9/5.. samme processor men bare uden køler til, den skal så købes seperat, men processeren koster så også en 150kr mindre ca.

i box udgave står den dog stadig til juni eller juli.
Avatar billede delax Nybegynder
25. april 2008 - 15:00 #10
Jeg har en Heatsink med en 120 mm papst på, som jeg vil bruge.
Nu har jeg bestilt en Q9300 og den er nok ikke så meget langsommere end en Q9450. Deres datoer er uforudsigelige og hvis jeg afbestiller Q9300 nu så ender det jo med at den Q9450 pludseligt først er på lager 20-06. Jeg har bestilt 2 gange, hvor der pludseligt stod 4 - 5 dage, som blev til 20-06, hvor jeg så afbestilte igen.