Avatar billede migselv999 Nybegynder
23. april 2008 - 14:21 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Installations problem

Hej Eksperten

Jeg sidder og har et problem med installaion af div ting og sager, men alle har samme problem...

Når installationen når til at skulle læse en vilkårlig .cab fil, så kommer beskeden "kan ikke læse eller finde blablabla.cab" hvordan kan det være ? og det skal hermed siges at det er uanset hvad jeg prøver at installere...

Jeg har prøvet med nyt CD/DVD drev, og det hjælper ikke

MvH
Lasse
Avatar billede jokkejensen Novice
23. april 2008 - 14:26 #1
Og en anden windows skive ? - se evt om den kan kopieres til skrivebord på en anden pc.

/JJ
Avatar billede tfswebguy Nybegynder
23. april 2008 - 14:28 #2
Hvis dit windows er installeret, hvilket jo ikke lige er til at sige, så prøv evt at tømme dine temp mapper (C:\Windows\Temp & C:\Document And Settings\Dit navn\Lokale Indstillinger\Temp), genstart derefter (Det virker underligt nok en gang imellem) og prøv så om du kan installere dine ting og sager igen
Avatar billede migselv999 Nybegynder
23. april 2008 - 14:30 #3
Har prøvet med flere windows skiver... i dette tilfælde har jeg problemer med henholdsvis Crysis og Office 2007
Avatar billede tfswebguy Nybegynder
23. april 2008 - 14:32 #4
Prøv evt at tømme dine temp mapper, og ellers så se om du kan kopiere indholdet af dine CD'er ind på computeren. Kan du ikke kopiere dem, kan de heller ikke installeres fra, da de jo så er defekte. Prøv da evt at kopiere dem ind på en anden PC, da du kan være heldig at et bedre drev kan klare mosten
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2008 - 14:52 #5
Hvis du har 2 computre og netværk så prøv at aktivere deling af cd-drev og prøv så om du kan installere via den anden computer`s cd-drev
Avatar billede migselv999 Nybegynder
23. april 2008 - 15:24 #6
Kopiering til egen Hdd hjalp heller ikke
Avatar billede migselv999 Nybegynder
23. april 2008 - 16:32 #7
Installering fra anden pc hjalp dog... smider du svar helgec så du kan få point
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2008 - 18:21 #8
:o)
Avatar billede tfswebguy Nybegynder
23. april 2008 - 21:52 #9
hvis den anden PC har en brænder, så tag en kopi af dine cd'er da det så er dem der er for defekte til at kunne læses af drevet i problem-maskinen
Avatar billede Slettet bruger
30. april 2008 - 08:16 #10
Lidt respons
Avatar billede Slettet bruger
06. maj 2008 - 17:28 #11
Halloooooooooooo
Avatar billede migselv999 Nybegynder
06. maj 2008 - 19:02 #12
Sorry helgec... ved ikke lige hvorfor den ikke har accepteret dig de andre gange jeg har forsøgt