Avatar billede tekker Nybegynder
22. april 2008 - 21:16 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Blå skærm

Hej

Jeg prøver lige igen, jeg troede ellers lige jeg havde fået det lavet men nej.
Jeg har et problem efter jeg starter xp op går der 5 sek. så bliver skærmen blå, så går  der et par sekunder mere så kommer det tilbage, og så står den og svinger nogle gange indtil den bare blå blå konstant, jeg har haft virus på computeren, som skulle være fjernet, det er der efter problemet er opstået, lyden er osse næsten væk jeg kan svagt hører den, windows explorer er gået tilbage fra at være 7,0 til 6,0 version. jeg har prøvet at kører en en rep. af windows men det hjalp ikke, jeg får samme problem når jeg starter i fejlsikret tilstand. Jeg er nok bange for det kræver en formatering, men jeg ville høre om jeg kunne gøre et eller andet, der var et par data jeg gerne ville beholde. Den virus jeg havde hed noget med bagle eller baegle
Avatar billede off-line Nybegynder
22. april 2008 - 21:32 #1
Hvis din windows er helt syg, kan du lave dig en boot CD, så du kan komme ind og
hente dine data, før du formaterer. Boot CD for windows, downloades som en Iso fil,
som skal brændes til en bootfil, f.eks. med Nero express eller andet program.
http://www.ultimatebootcd.com/
Avatar billede tekker Nybegynder
22. april 2008 - 21:42 #2
ja jeg er bange for at jeg bliver nød til at formatere den, jeg ved ikke hvad andet jeg snart kan gøre, jeg prøver lige at kikke på den link
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2008 - 22:08 #3
Ved at gå frem efter guiden på http://www.helgec.dk/knoppix.html er det ikke noget problem at hente dine data ud, meld tilbage hvis du mangler mere hjælp men ikke før i morgen
Avatar billede tekker Nybegynder
22. april 2008 - 22:28 #4
Det prøver jeg lige i morgen og melder tilbage
Avatar billede tekker Nybegynder
23. april 2008 - 19:37 #5
Hej igen

jeg var inde og kikke på http://www.helgec.dk/knoppix.html hvad for en fil er det jeg skal downloade og brænde
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2008 - 20:18 #6
KNOPPIX_V5.1.0CD-2006-12-30-EN.iso
Avatar billede tekker Nybegynder
28. april 2008 - 15:31 #7
hej igen

undskyld det sene svar jeg havde lige lidt problemer med computeren, det lykkes mig at få lavet en boot cd, så point til Helgec
Avatar billede Slettet bruger
28. april 2008 - 15:56 #8
Mange tak
Avatar billede Slettet bruger
30. april 2008 - 08:16 #9
Lidt respons