Avatar billede perfris Nybegynder
18. april 2008 - 19:46 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

reative sound blaster live 5,1 )

Jeg har tidligere installeret et lydkort(Creative sound blaster live 5,1 ) på min Fujitsu simens pc og så afinstalleret det igen ,(har ikke en god grund til at jeg fjernede:-) men nu mangler jeg nogen af de muligheder der er i det lydkort.  Har så sat det i igen , det er så meningen at der skal komme en boks op  der beder om en driver det sker bare ikke ,når jeg så installere programmet der følger med ,køre det godt ,men midt i installeringen stopper den og siger der er en fejl og jeg beder om en evt. løsning  ,der bliver henvist til Creative´s hjemmeside som tjekker min pc for hvilken hardwear fra ceative jeg har på min pc. Og den finder lydkortet ,og så kan jeg tjekke om der er opdateringer jeg ikke har ,,men der er ingen ..  og det hjalp jo ikke rigtig på problemet ,,og der var ikke flere løsningsmuligheder ..så nu er jeg på bar bund,, Kunne det være at jeg ikke har fået afinstalleret alt da jeg fjernede lydkortet første gang ? Hvis ja hvordan gør man så lige det. Der står ikke mere i program oversigten der henviser til Creative lydkort eller driver osv. Mener selv at jeg har fjernet alt ,,men det er jo ikke altid det man mener der rigtigt.
Avatar billede matcho Nybegynder
18. april 2008 - 20:42 #1
du kunne jo prøve og lede efter alt med dit lydkort og slette det manuelt.men hent den nyeste driver ved Creative og prøv og installere den det kan jo være en fejl på din CD.
Avatar billede perfris Nybegynder
19. april 2008 - 02:28 #2
Hej matcho. det var jo lige det der skulle til.fedt nok det køre på skinner ,fik fat i programmet fra Creative ,tog godt nok noget tid at finde det.du skal have de point.men hovdan gør jeg har prøvet at ville give point til en men det lykkes ikke..
Avatar billede Jensen DK Novice
19. april 2008 - 08:09 #3
http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Du kan starte med at læse linket.
Avatar billede matcho Nybegynder
19. april 2008 - 09:53 #4
Godt det blev løst.
Avatar billede matcho Nybegynder
19. april 2008 - 10:16 #5
ANgående point: først markerer du du i dit eget svar og afviser det,derefter markerer du mit og accepterer det.
Avatar billede perfris Nybegynder
19. april 2008 - 16:02 #6
Nu har gjort som i henviser til jeg har afvist mit eget svar og acceptert det først svar jeg fik fra matcho,,så håber jeg du får dem matcho..
Avatar billede matcho Nybegynder
19. april 2008 - 16:30 #7
Nej du skal markere det og højreklikke.
Avatar billede perfris Nybegynder
19. april 2008 - 17:02 #8
hjalp det
Avatar billede matcho Nybegynder
19. april 2008 - 17:03 #9
Takker