Avatar billede pinball Nybegynder
17. april 2008 - 22:41 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvilken trådløs router?

hej

jeg sidder med en Netgear trådløs router fra TDC som ikke giver mig den fulde hastighed som jeg betaler for - har målt 15mb via modem og 8mb via router - og har fået at vide det er fordi den ikke er ADSL2+ eller noget med Annex understøttet (passer det?), så derfor søger jeg en ny og vil gerne bede om hjælp fra eksperterne.

der gives max point så vær venlig ikke bare at linke til alt muligt uden at skrive et godt svar!
Avatar billede pinball Nybegynder
18. april 2008 - 13:59 #1
har selv fundet en løsning
Avatar billede le_mac Nybegynder
24. maj 2008 - 19:41 #2
Hej pinball

Jeg har præcis samme problem med min Netgear-router fra TDC. Oprindelig havde jeg en Dlink 624 - der heller ikke fungerede optimalt. Efter at have talt med TDC, modtog jeg deres Netgear-router. Og det er mig umuligt at presse mere end 9 Mbit/s igennem trådløst, mens jeg ligger på ca. 13.5 via kabel. Det er jo utilfredsstillende.

Du skriver, at du selv har fundet en løsning. Kan du evt. kort fortælle, hvad løsningen går ud på?