Avatar billede mcholm Nybegynder
16. april 2008 - 22:06 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

installation på terminal server

Hejsa

jeg skal have  instaleret et simpel lagersystem på vores termianl server ( som allerede køre en butiks system )  jeg har opretet 2 bruger ( login )  og de virker men jeg skal have begge bruger til at bruge samme program. som det er nu kører de i vær ders installation
Avatar billede leif Seniormester
16. april 2008 - 22:13 #1
Google ?

Hvad er det for et Lagersystem ? Du siger de kører hver deres installation, hvordan ligger dataene i systemmet ?
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2008 - 19:46 #2
Inden du instalerer programmer på en terminal setver, skal du køre denne kommando:
change user /install
Instalere dit program og køre kommandoen:
change user /execute

:-)
Avatar billede mcholm Nybegynder
24. april 2008 - 10:02 #3
jeg skal instalere en program der heder visuel calc  et udregnings system
den skal instaleres til 3 brugere på terminalserveren  ( det skal siges at der i forvejen kører 4 andre bruger på et kassesystem  som ingen ting har med det andet at gøre

jeg har oprettet 3 nye brugere og det fungere med at komme på terminal serveren

jeg har instaleret programet som administrator  og program iconet kommer også med på de 3 ts usere  men når jeg køre probrammet komer den og siger at der er en fil der ikke kan findes ( kun på de 3 ts usere ) når det kører på serveren så er der ingen problem

tpo :  hvad betyder dette  ? det er jo kun de 3 nye brugere der skal kunde køre.
Avatar billede mcholm Nybegynder
24. april 2008 - 21:12 #4
tpo kan du forklare lidt nærmere ?
Avatar billede mcholm Nybegynder
26. maj 2008 - 14:42 #7
tpo tak skal du have  og undskyld den lange vente tid  det var lige hvad jeg skulle bruge
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2008 - 17:34 #8
:-)