Avatar billede hr-krog Nybegynder
16. april 2008 - 16:36 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Min side vil ikke vises i preview

Hej længe siden jeg har leget med Frontpage men skal lige lave en lille side.... og kan ikke få min index.htm side til at virke i preview eller når jeg åbner den udenfor programmet men den vises super i design visningen i frontpage? den er opbygget i en del frames

Mvh Peter Krog
Avatar billede w13 Novice
16. april 2008 - 16:56 #1
Så er der vel noget galt med nogle af stierne.
"Hvordan" vil den ikke vises?
Avatar billede hr-krog Nybegynder
16. april 2008 - 17:03 #2
nej tror jeg ikke. så ville den nok heller ikke vises i design visningen.... for når jeg åbner index siden i IE eller for vidst den i FPs Preview står kode etc som det skal der ses bare intet på skærmen. jeg har Mulighed for at sende den (fylder ikke ret meget)
Avatar billede hr-krog Nybegynder
16. april 2008 - 17:11 #3
min index kode lyder som følger

<html>

<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1252">
<title>Index</title>
</head>

<body>
<frameset cols="20%,800,20%" >
<frame src="left.htm" name="left" scrolling="auto" >
<frameset rows="132,30,640,30,7%">
<frame src="bar.htm" name="bar" scrolling="auto" target="_self" >
    <frame name="main2" src="menu.htm" target="_self">
    <frame name="main3" src="view.htm" target="_self">
    <frame name="main4" src="umenu.htm" scrolling="auto" target="_self">
    <frame name="main5" src="bund.htm">
</frameset>
<frame name="main1" src="right.htm">
</frameset>

</body>

</html>
Avatar billede hr-krog Nybegynder
16. april 2008 - 17:34 #4
Jeg har nu leget lidt med koden og det har ikke hjulpet. når jeg åbner min side i IE og tager koden derfra hedder den

<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1252">
<title>Index</title>
</head>

<body>
<frameset cols="20%,800,20%" frameborder="0" border="0" framespacing="0">
<frame src="left.htm" name="left" scrolling="no" noresize>
<frameset rows="132,30,640,30,7%" frameborder="0" border="0" framespacing="0">
<frame src="bar.htm" name="bar" scrolling="no" noresize target="_self">
    <frame name="menu" src="menu.htm" scrolling="no" target="view" noresize>
    <frame name="view" src="view.htm" scrolling="no" target="_self" noresize>
    <frame name="umenu" src="umenu.htm" scrolling="no" target="view" noresize>
    <frame name="bund" src="bund.htm" scrolling="no" noresize>
</frameset>
<frame name="right" src="right.htm" scrolling="no" noresize>
</frameset>

</body>

</html>

MEN SIDEN ER HELT BLANK

alle siderne ligger i samme mappe som index.htm  undtagen billeder som ligger i _images/ men har nogle sider som bare er ensfarvet og de kommer heller ikke op så tror ikke problemet ligger der.. ønsker stadigvæk meget gerne og sende til en mail.. :(
Avatar billede w13 Novice
16. april 2008 - 18:12 #5
w13 at ofir dot dk
Avatar billede hr-krog Nybegynder
16. april 2008 - 21:38 #6
den er sendt venter spændt
Avatar billede hr-krog Nybegynder
18. april 2008 - 16:24 #7
w13 har været så flink at fortælle mig at det er nogle tegn som jeg bruger i min index.htm som skal laves om min index.htm kode stør længere oppe i tråden håber nogen kan se hvilken tegn det er, der gør jeg ikke kan få vist siden...
Avatar billede w13 Novice
18. april 2008 - 17:04 #8
Du skal bare fjerne:

<body>

og:

</body>
Avatar billede hr-krog Nybegynder
18. april 2008 - 18:19 #9
Åhh takker og bukker :D
Jeg acp. når du lige sender et svar :)
Avatar billede w13 Novice
18. april 2008 - 18:21 #10
:)