Avatar billede analyse Nybegynder
16. april 2008 - 15:04 Der er 6 kommentarer

Udvikling af hjemmeside samt rådgivning

Hej
Jeg søger et firma/ en enkeltperson som kan hjælpe mig med etablering af en hjemmeside med tilhørende annonceprogram.

I forbindelse med den egentlige programmering ønsker jeg også en sparring omkring det forretningsmæssige indhold af sitet.

For den rette leverandør kan der være tale om et længerevarende og tæt forhold omkring udviklingen af denne og tilstødende opgaver.

Jeg forestiller mig at løsningen programmeres i PHP/MySQL, men det er ikke et endeligt krav. Foruden programmeringen søges også designmæssigt assistance.

Opgavens størrelse afhænger hvad vi finder ud af sammen, men som udgangspunkt forventer jeg et timeforbrug i størrelsesordenen 50 timer.

Venligst
Avatar billede g1um Nybegynder
16. april 2008 - 15:11 #1
Vil gerne høre nærmere om opgaven. Programmerer PHP/MySQL, Rails + MySQL. Har en masse referencer.

Eugene
eugene @ 3bytesahead.com
Avatar billede mnt Nybegynder
16. april 2008 - 15:54 #2
Hej,
Mit navn er Mads Timmermann og med erfaring som grafiker / webdesigner siden 1999 ligger mine hovedkompetencer indenfor Internetbranchen.
Jeg arbejder til dagligt med design, animering, programmering, søgemaskineoptimering, opdatering/vedligeholdelse og rådgivning af hjemmesider.

Alle mine opgaver udføres med målgruppen i baghovedet og budskabet i front.

Se referencer på min hjemmeside: www.timmer.dk

Håber på din interesse samt at høre fra dig.

Med venlig hilsen

Mads Timmermann
Grafiker / Webdesigner
Tlf.: 30 116 116
mads(snabel-a)timmer.dk
www.timmer.dk
Avatar billede ph0071 Nybegynder
16. april 2008 - 18:10 #3
Hvad er din email-adresse?
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2008 - 09:17 #4
Hej,

Vi er også interesserede i lidt mere information, måske en kravsspecification hvis sådan en er udfærdiget.

Du kan se mere om os på www.device.dk og ellers fange mig på osj@device.dk hvis du har yderligere spørgsmål eller gerne vil have referencer osv.
Avatar billede wolstrup Nybegynder
18. april 2008 - 08:04 #5
Er sikker på at du kan finde kompetent hjælp her http://www.flexer.dk/freelance/freelance-php-programmoerer.html
Avatar billede g1mzee Nybegynder
18. april 2008 - 22:06 #6
Jeg er klar på en opgave:) du kan skrive en opgørelse på hvad den skal indeholde på min mail: Ngschumacher@hotmail.com og så kan vi se på det.