Avatar billede jjjakobsen Mester
16. april 2008 - 12:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Formatering af lininumre i 2007

Hvordan formaterer man lininumre i Word-2007?
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
16. april 2008 - 13:01 #1
Formateringen af linjenumre er som i tidligere versioner af Word defineret i tegntypografien “Linjenummer”. Du skal ændre definitionen af denne typografi:

Klik på den lille pil nederst til højre i gruppen Typografi på fanen Startside. Hvis Linjenummer ikke findes i listen af Typografier: Klik på Indstillinger (nederst), vælg Alle i øverste felt og klik OK. Find nu Linjenummer i listen, højreklik og vælg Rediger – der er adgang til de forskellige dialogbokse via knappen Formater i bunden af dialogboksen Rediger Typografi. Lav de ændringer, du ønsker. Hvis du vil overføre ændringerne til den skabelon, dit dokument er baseret på, skal du huske at slå ”Nye dokumenter baseret på skabelonen” til, inden du klikker OK.
Avatar billede jjjakobsen Mester
17. april 2008 - 08:16 #2
Tak for det!
Avatar billede jjjakobsen Mester
17. april 2008 - 12:33 #3
Hej Lene.
Jeg skal lige bede om et svar, så du kan få point.
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
17. april 2008 - 12:57 #4
Svaret kommer her.