Avatar billede bashar Nybegynder
15. april 2008 - 23:25 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Freeware program til AVI-redigering

Hej eksperter

Jeg har anskaffet mig sådan en Flip fra Pure Digital, og nu har jeg været ude og filme lidt forskellige klip.
Jeg vil gerne finde et freeware (eller meget billigt) program som kan klippe, sammensætte, lægge tekster og hele billeder ind over videoen samt redigere i lyden.
Findes der sådan en program? Og hvad kan I eventuelt anbefale?
På forhånd mange tak for hjælpen.
Spørgsmål og feedback til mig besvares asap.
15. april 2008 - 23:28 #1
Du har vel allerede WindowsMovieMaker ?

Sakset fra anden tråd -> http://tv.isg.si/site/?q=node/873 ?
Avatar billede bashar Nybegynder
16. april 2008 - 09:19 #2
Hej Karise Larry
Nej, jeg har det ikke. Problemet er, at det tilsyneladende kun er muligt at downloade via autoopdateringen i Windows, men når jeg går ind og kontrollerer for updates, kan jeg ikke finde Moviemaker i listen over downloadable programs. Findes Moviemaker som en separat downloadable fil med egen installation? For det lyder umiddelbart som det program, jeg skal bruge.
Avatar billede jacla Nybegynder
16. april 2008 - 09:49 #3
http://www.download.dk/index.asp?Kat=multimedie&subkat=filmredigering&prog=21142&program=AviTricks%20Classic

Ellers koverter fra avi til mpeg filer og brug standard programmer. Et andet godt link er http://www.videohelp.com/

vh jan C",)
Avatar billede bashar Nybegynder
16. april 2008 - 10:12 #4
@jacla:
Nu er jeg på job, så jeg har ikke mulighed for at afprøve det her og nu, men efter beskrivelsen og screenshot'et at dømme er AviTricks lige det program, jeg ledte efter. Sweeeeeet :)
Jeg melder lige tilbage i aften, når jeg har prøvet det.
16. april 2008 - 21:07 #5
[WindowsMovieMaker] - > Prøv at kigge her på din PC ->
C:\Programmer\Movie Maker\ ...
Avatar billede bashar Nybegynder
17. april 2008 - 00:34 #6
Hej Larry, jeg prøvede dit tip, og det virker. Jeg tror, jeg har rigeligt med programmer til at lege med film nu.
Mange tak for jeres hjælp, Larry og Jacla. Hvis I lægger et svar, deler jeg pointene imellem jer :D (og lidt god karma).
17. april 2008 - 06:18 #7
Ping...
(Det var et [svar]...)
Avatar billede jacla Nybegynder
17. april 2008 - 20:20 #8
Ping svar C",) og tak