Avatar billede robin87 Nybegynder
14. april 2008 - 23:45 Der er 2 kommentarer

Online bestil kode system.

Hej,

jeg vil hører om nogen er villig til at hjælpe mig med et lille system til en hjemmeside. Det er ikke en idé som ikke er set før. Det er fordi jeg har lavet en side hvor man kan bestille en unlock kode til sin mobiltelefon "ONLINE".

De ting man skal kunne vælge er:
Mærke (f.eks. nokia)
Model (f.eks. N82)
Låst til (f.eks. Sonofon)
Imei nr (15cifret nr.)
Og til sidst skal prisen komme frem. F.eks koster sonofon 200kr, Telia 300kr osv osv. (bare for man kan forstå det)
Der skal være mulighed for at tilføje flere modeller,mærker, priser online via et login.
Desuden til sidst skal det meget gerne kunne kobles til fribetaling.dk system.

Hvis ikke det er nok med point her på siden så kan vi selvfølgelig finde ud af noget betaling (ved ikke om man må skrive sådan her på siden, men så må i gerne slette dette).

Skal programmeres i enten PHP eller ASP.

Evt. kontakt over msn: rz@webspeed.dk

Håber der er nogen som er friske på at hjælpe.

Vh. Robin
Avatar billede noob2003 Nybegynder
15. april 2008 - 00:06 #1
http://www.eksperten.dk/spm/Opgaver/

men okay så http://www.online-unlock.dk er ikke det samme, da de er billiger eller hvad ??
Avatar billede robin87 Nybegynder
15. april 2008 - 21:29 #2
Tak.

Nu er det kun vejledene priser og ikke de rigtige priser, det var for at give en ide om hvad systemet skal kunne.

Robin