Avatar billede ravshan Nybegynder
14. april 2008 - 13:06 Der er 5 kommentarer

Hjælp

Håber der er nogen herinde der kan hjælpe!

Idet jeg ville logge på min hotmail idag, så blev jeg noget overrasket over at mit password var forkert!

Jeg prøvede igen igen men den sagde det samme(Både i live messenger og på hjemmesiden). Adgangskode forkert eller Live ID eksistere ikke.

Jeg er sikker på begge dele er korrekte, der virkede i går nat!

Jeg har prøvet at trykke " har du glemt din adgangskode?" problemet er bare at mit hemmelige spørgsmål ikke er der mere, så det eneste jeg kan gøre er at sende en guide til hvordan jeg nulstiller mit password, som så bliver sendt til min EGEN mail, som jeg jo ikke har adgang til

Håber virkelig I kan hjælpe på den ene eller den anden måde. Jeg har skrevet til deres support uden svar.

Venlig hilsen

Ravshan
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2008 - 13:21 #1
der er en der har stjålet din mailbox og det er rigtigt surt og jeg tvivler på at du kan gøre noget. Hvis jeg var dig ville hurtigst muligt skrive rundt til alle du kender og fortæl dem at nogen har taget din e-mail og hvis de modtager post er det ikke fra dig. En af grunden til at man hacker en mail box er at hackeren så kan skrive til din addresseliste og udgive sig for at være dig i forsøg på at indhente oplysning som kun du normalt ville få.
Avatar billede ravshan Nybegynder
14. april 2008 - 13:27 #2
jeg har over 200 mail id.

hvordan kan jeg kontakte med hotmail?
Avatar billede tuidoi Nybegynder
14. april 2008 - 13:31 #3
Det er rigtigt surt ja.

Jeg har set indenfor den sidste måneds tid, at der på messenger bliver sendt links ud fra folk man kender hvori der står, at man blot skal logge ind med sin e-mail og sit msn password også kan man se feriebilleder af dem.
Det kan være det er sådan et eksempel du måske er kommet til at falde for.
Der er ikke så meget at gøre hvis uheldet er ude andet end at ændre sit password med det samme, men i dit tilfælde er det jo nok for sent desværre :/

og som jape44 siger så ja skynd dig at fortælle dine kontakter, at de ikke skal sende oplysninger eller klikke på disse links, der måske bliver sendt fra din messenger nu.
sådan at de ikke kommer ud fra det samme som dig.
Avatar billede tuidoi Nybegynder
14. april 2008 - 13:50 #4
Dette er ikke for at være provokerende, men jeg ved at folk ofte lige pludselig glemmer deres password og insisterer på, at de har skrevet det rigtigt:
Så hvis du vil være helt sikker på, at du ikke bare har glemt passwordet, så kan du finde dette password i mange tilfælde ved hjælp af et program kaldet siw som du kan downloade gratis. du skal så når du har åbnet programmet klikke under secrets og her kan du se passwordet for den messenger der tilknyttet din bruger.