Avatar billede gefion Nybegynder
13. april 2008 - 18:12 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Automatiske opdateringer/windowsopdateringer

Jeg kan ikke installere opdateringer fra Microsoft til XP trods en lovlig installation (XP)

har forsøgt at fjerne modtagekatalog, rydde op i chache cookies m.v. har ikke virus eller spyware der forhindre.

Kører med satadiske

Jeg har ca 90 ventende opdateringer der ikke kan indlæses
Avatar billede off-line Nybegynder
13. april 2008 - 18:20 #1
Download dette program, det kan måske løse dit problem.
http://www.softpedia.com/get/System/System-Miscellaneous/Dial-a-fix.shtml
Avatar billede off-line Nybegynder
13. april 2008 - 18:25 #2
Ps. Jeg kan se, du har flere åbne spørgsmål. Det er ikke populært.
Husk at lukke dem.
Avatar billede hcma Novice
13. april 2008 - 18:35 #3
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. april 2008 - 20:37 #4
Gefion> op til 4½ år gamle spørgsmål?
Find dem her: http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=gefion&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp

Husk at skrive løsningen - kan du ikke huske løsningen er det god kotume at give point til dem der kom med løsningsforslag.
Avatar billede gefion Nybegynder
14. april 2008 - 13:43 #5
hjålp mig lig med at finde ud af at lukke spørgsmål og give point det kan jueg ikke finde ud af - vil naturligvis ikke snyde nogle
Avatar billede gefion Nybegynder
14. april 2008 - 13:49 #6
Tak til specielt hcma det løste problemet.

du får de 200 point
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. april 2008 - 16:50 #7
Du kan smide en kommentar i de åbne spørgsmål om at filk skal smide et svar - vent derpå 1 uge på svar. Er der ikke svaret der tager du point selv ved at lægge et svar og accceptere eget svar.
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. april 2008 - 16:50 #8
filk = folk
Avatar billede gefion Nybegynder
15. april 2008 - 12:14 #9
OK tak
Avatar billede hcma Novice
26. februar 2009 - 16:06 #10
for at kunne modtage point, skal der altså lige først lægges et svar, og det har jeg ikke gjort og kan derfor ikke modtage de "tildelte point".
du har jo også selv taget dem tilbage ;o)