Avatar billede egzonrh Nybegynder
13. april 2008 - 17:37 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP - T-shirt

Hey,
Som i nok ved er der kommet en ny mode.
Fx. med t-shirts som har korte ærmer og er tynde

Som den her:
http://www.starttorun.dk/Portals/0/Loebetoej/T-shirt%20damemodel.JPG

Det jeg vil gerne have er t-shirt med ærmer går hen til albuen og med disse farver:
Sort
Hvid
Blå
Rød
Grøn

Ligesom den her:
http://www.okerhverv.dk/billeder/T%20shirt.jpg

Overalt i byen kan jeg næsten kun finde med korte ærmer.

Kan please nogen hjælpe med at finde finde en hjemmeside, hvor man kan bestille sådan nogle?

Eller en butik/sted?
Bor i Nykøbing Falster - Lolland Falster.
Avatar billede egzonrh Nybegynder
13. april 2008 - 18:08 #1
Glemte at sige også rød farvet.
Avatar billede egzonrh Nybegynder
13. april 2008 - 18:19 #2
Her også et billede der viser det t-shirt:
http://www.tekstiltrykkeriet.dk/images/TB-tshirt.jpg
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. april 2008 - 20:32 #3
Føtex plejer at have dem
Avatar billede egzonrh Nybegynder
13. april 2008 - 21:04 #4
Hmm.. Okay, prøver at lede i morgen.

Hvad med hjemmesider hvor man kan bestille sådan nogle?
Avatar billede enya Nybegynder
14. april 2008 - 04:46 #5
Måske: www.smartguy.dk..? Ellers prøv at søge efter andre hjemmesider via Google.. :)
Avatar billede egzonrh Nybegynder
16. april 2008 - 16:07 #6
Der er ikke noget i smartguy af det jeg søger.

Prøv se den her video med Scary Movie 3, i rapper scenen:
http://youtube.com/watch?v=B7Twftjv5yg

Ham den tykke har den der t-shirt. Det er PRÆCIS sådan jeg mener.

I videoen er farven lidt væk, men hvis man ser den scene i god farve (DVD kvalitet), så er farven af t-shirten 100% rød.
Og den er lige den farve rød jeg søger.
Avatar billede egzonrh Nybegynder
16. april 2008 - 20:27 #7
Jeg har fundet dem i føtex.
De er gode, men det er noget billigt.

Jeg kan huske for 2 år siden jeg købte en rød t-shirt derfra.

Farven gik af efter den er blevet vasket. Ikke efter den første gang, men måske 10 gange.

Den eneste løsning er en special butik eller en hjemmeside der sælger sådanne nogle.
Avatar billede aaron Nybegynder
16. april 2008 - 22:55 #8
Prøv Døllefjelde-markedet her i weekenden.
Avatar billede egzonrh Nybegynder
18. april 2008 - 21:52 #9
Nej kunne ikke rigtig finde noget. De fleste t-shirt var lidt for tykke (stor). Men jeg prøver lige igen i morgen eller om 2 dage.
Avatar billede enya Nybegynder
19. april 2008 - 06:42 #10
Håber da du finder noget brugbar..? Mvh. enya
Avatar billede egzonrh Nybegynder
19. april 2008 - 15:15 #11
Jeg fandt nogle normale ting jeg søgte.. DVDer.. hus-ting osv..

Jeg fandt ikke nogen af de t-shirt jeg søgte.

Men i Føtex er der nogle af dem. I Kvickly også, men de er ikke rigtige originale. Deres farve (fx rød), den går af når man har vasket den par par gange.

Min sidste håb er en hjemmeside hvor de man kan bestille.
Avatar billede egzonrh Nybegynder
01. maj 2008 - 01:55 #12
Lukker
Avatar billede enya Nybegynder
01. maj 2008 - 01:58 #13
En skam vi ikke ku' hjælpe.. :( Fandt du overhovedet nogen..?
Hvad med Bilka eller f.eks. Kvickly ol.??
Avatar billede egzonrh Nybegynder
01. maj 2008 - 16:22 #14
Iorden

I føtex og kvickly er der nogle, men de er bare noget, ligesom uægte.
Farverne forsvinder fx. og i det hvide t-shirt kan man se lidt igennem.

Men ellers er der ikke rigtig noget.

Måske København eller nogen andre stor steder.
Avatar billede egzonrh Nybegynder
01. maj 2008 - 21:38 #15
Eller en bestemt hjemmeside.
Avatar billede enya Nybegynder
02. maj 2008 - 01:06 #16
Så må du trave byen rundt eller tjekke på nettet igen.. :) Mon ikke det lykkes til sidst..?
Mhv. at farverne forsvinder, så hjælper det at bruge et vaskemiddel beregnet til kulørt tøj og/eller at skylle tøjet i eddike i stedet for alm. skyllemiddel.
Held og lykke med at finde den helt "rigtige" T-shirt... :) Mvh. enya
Avatar billede enya Nybegynder
02. maj 2008 - 02:02 #17
Avatar billede egzonrh Nybegynder
02. maj 2008 - 10:29 #18
Jep!:P Det må være det.
t-shirten hedder Basic T-Shirt.
Jeg har bare søgt efter: T-shirt, white t-shirt, t-shirt langærmet, t-shirt 2000 osv.
Men det hedder bare basic:P

Takker.
Jeg har ikke i øjeblikket 200 points, men du får dem:P
Avatar billede enya Nybegynder
02. maj 2008 - 10:47 #19
Hej egzonrh.. (hvordan udtaler man egenligt dét navn..?)
Det var da rart at det endelig lykkedes.. :)
Mth. points kan du så ikke bare lave et nyt spm. med f.eks. 60 points el.lign..?
Det er ikke for points'ene skyld jeg deltager - så det vil være OK for mig.. Mvh. enya :)
Avatar billede egzonrh Nybegynder
02. maj 2008 - 10:53 #20
Det udtales x-on, eks-on.
(ON/OFF)
Og RH. Det var bare en Counter-Strike clan jeg havde for 1-2 år siden:
[-RH-] Rank Hunter*

Helt i orden. Du får bare resten af mine point. Min bruger udløber alligevel idag d. 2. maj 2008:P
Avatar billede egzonrh Nybegynder
02. maj 2008 - 10:54 #21
Jeg laver en nyt spm.
Avatar billede enya Nybegynder
02. maj 2008 - 11:01 #22
Hej igen.. "Rolig nu".. :)
Din "bruger-profil" udløber ikke - det er kun hvis du har "pro-abonnement" at det udløber..
Mvh. enya
Avatar billede enya Nybegynder
02. maj 2008 - 11:10 #23
Ref.: http://www.eksperten.dk/spm/829986
Tak for det..! Så henter jeg dem bare der.. :)
PS.: Læs lige hvad jeg har skrevet vedr. dit abonnement - OK!? Mvh. enya