Avatar billede jacgeld Nybegynder
12. april 2008 - 17:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mit explore of irefox kører meget langsomt

Mine internetbrowsere køre langsome og melder ofte fejl. Når jeg vil åbne en hjemmeside fryser explore fast og der STår " svarer ikke" i explore vinduet. 4-7 sek efter springer siden frem og alt kører vel indtil jeg trykker på et link fra siden og explore fryser igen i 4-7 sek. Det samme sker når jeg kører firefox, den meget ustabil.
Mit styringssytem er Vista Ultimate og det køre fint og har heller ikke problemer med andre programmer.

Min pc info
bærbar acer travelmate 5720
2,2 due core 2
2048 mb ram
ATI 2600

De forbindelser jeg bruger svinger fra 2048 kb/s-20480kb/s og køre fint på andre computere.

Jeg har desuden kørt scandisk diskfrag dog uden mærkbar virkning.
Avatar billede gonk Nybegynder
13. maj 2008 - 08:04 #1
Har du prøvet at tjekke hvor mange programmer din computer køre når den er tændt?

Prøv evt. at gå ind på din jobliste og så ind under Processes, så vil dú kunne se hvor mange procentdele af din CPU den tager, og hvor står mem usage de bruger.

Hvis programmet bruger meget af din CPU og du ved at du ikke bruger programmet, så overvej evt. at slet det.
Avatar billede jacgeld Nybegynder
13. maj 2008 - 08:51 #2
Har lige geninstalleret vista, så nu kører det godt igen. Men skal da huske at tjekke min jobliste næste gang. Du er velkommen til at ligge et svar, så du kan få point. Tak for hjælpen jacob
Avatar billede gonk Nybegynder
13. maj 2008 - 12:59 #3
Det var så lidt, glad for at høre du fik det ordnet :)